תחת שמי דב – השקעה בשדה דב

עולה עולה עולה לנו, כמה זה עולה לנו?

אם חשבתם על השקעה בטוחה, עם רווח לטווח ארוך – תחשבו על השקעה מניבה בנדל"ן. פרויקט שדה דב תל אביב הוא הפרארי של עולם הנדל"ן. שיווק פרויקט הנדל"ן היוקרתי בצפון תל אביב נעשה תחת חסותה של החברה היזמית ריף נדל"ן שקיבלה את חותם האמינות מטעם דן אנד ברדסטריט (החברה המובילה והותיקה בעולם בתחום המידע העסקי.(

אם לפני שלוש שנים הקרקע להשקעה נאמדה ב-750 אלף ₪, כיום היא נאמדת בכ-2 מליון ₪. רינה צלליכין, מבעלי ריף נדל"ן אומרת בבטחון מלא: "אנחנו עומדים לקראת לעוד הכפלה. המכרזים של מנהל מקרקעי ישראל עולים. אם המכרז הראשון מציע 3.3 מליון ₪  לכל קרקע דירה, לא ירחק היום ונגיע ל-5,6 מליון ₪ שווי קרקע. מכאן, הדירות הקטנות יתחילו להימכר ב-7 מליון ₪.

הזינוק בשווי המתחמים נובע מהתייקרות שווי זכויות הבנייה למגורים ב־84% והתייקרות שווי שטחי המסחר ב־61%. זו תוצאה של השתוללות מחירי הנדל"ן בשנים האחרונות.

התכניות למתחם המרכזי והצפוני יאפשרו בנייה של כ־9,800 דירות רגילות, 88 אלף מ"ר שטחי מסחר, 176 אלף מ"ר שטחי משרדים וכ־3,000 חדרי מלון. כל זה מתווסף לכ־1,500 דירות בהישג יד.

פרויקטים ליד הים נחשבים כיום לנכסים היוקרתיים ביותר וכשהם בעיר הכי מבוקשת ויקרה, קל וחומר.  פרויקט שדה דב תל אביב הוא הלוקיישן הכי יקר היום בתל-אביב, גם מעצם העובדה שחוקי ה-300 מטרים לא חלים עליו (המרחק המינימלי מרצועת החוף שבו מותרת בנייה רוויה), שכן זהו מתחם בנוי וקיים לפני חקיקת התקנה.

לדברי צלליכין, כיום לא משתלם להשקיע בפנסיות כי הן נשחקות ומאבדות מהשווי שלהן, גם שוקי ההון בקריסה והממשלה מתחלפת בקצב לא הגיוני. אין יציבות כיום במדינה. רכישת קרקע להשקעה בפרויקט שדה דב תל אביב היא ה'פנסיה של הנדל"ן' הכי משתלמת והכי יציבה לטווח הרחוק. אפשר לכנות אותה "מניית הזהב".

אפילו מכירת הקרקע בגדרה נסגרה והיא עומדת לקראת הכפלת שווייה. מה שכן, בשביל לרכוש קרקע להשקעה בשדה דב נדרש הון עצמי נזיל בסכום של 2 מליון ₪ . למי ש'הפרוטה' מצויה בכיסו שירוץ ויקנה.

זו קריאה אחרונה לעלות לתחנה האחרונה של הרכבת. את רב התחנות כבר פספסנו, כי יכולנו להרוויח יותר אם היינו רוכשים את הקרקע לפני שלוש שנים. אז אמנם מאוחר, אבל עדיף עכשיו מלעולם לא. עדיין התשואה מהפרוייקט מובטחת.

מה שמפתיע את יזמי הפרוייקט, שקיימת נהירה של רוכשים דווקא בקרב הדור הצעיר, ההייטקיסטים שהשכילו לגלות את האוצר שנמצא מתחת לאף שלהם. דור ההמשך, שלא כקודמו, לא מוכנים לעשות טעויות ולפספס קרקעות זהב. הם מתאגדים ורוכשים בלי פחד. הם מבינים שזה הטאבו הכי יקר במדינת ישראל.

תוכן עניינים

רוצים לשמוע פרטים?

חייגו עכשיו 8477* או השאירו פרטים: