איך למצוא נדלן בצפון תל אביב – כדי לייצר רווחיות שיא

האזור הכי חם במדינה מבחינת השקעות נדל"ן הוא כמובן אזור המרכז בכלל ותל אביב בפרט.

צפון תל אביב ידועה בשכונות היוקרתיות שבה ובמצב הסוציו-אקונומי הגבוה (מהגבוהים במדינה) של האוכלוסייה המתגוררת בה. כל בר דעת יודע שהשקעה בצפון העיר היא השקעה בטוחה. ישנן שלוש אפשרויות להשקעה: מסחרי, מגורים או קרקעות.

נדל"ן בצפון תל אביב

על מנת לבחור נדלן בצפון תל-אביב ולנצל את כל ההזדמנויות שעומדות לתת לכם בצורה הטובה ביותר, אתם רוצים לקחת בחשבון:

  1. את גודל ההשקעה הכספית – האם יש לכם יכולת להשקיע כספים ברכישה של נדלן בתוך פרויקטים עד חצי מיליון שקל או פרויקטים עד מיליון שקלים? האם אתם צריכים לגייס חלק מההון הראשוני? או שיש לכם את כל ההון הדרוש לרכישת נדלן בצפון תל אביב? ההיבטים הכלכליים של הרכישה, הם חלק חשוב מאוד ביכולת לייצר החלטה רווחית עם השפעה על החיים שלכם לטווח הארוך.
  2. מה הוא הסגנון של ההשקעה שאתם מחפשים – יש הבדל בין השקעה במבני מגורים לבין השקעה באזורים מסחריים ומשרדיים, הן מבחינת היכולת לייצר רווחים, הן מבחינת הצורך בתחזוקה והן מבחינת העלויות של ההשקעה והפיתוח של הקרקע. ולכן מומלץ להתמקד כבר בשלבים הראשונים בסגנון השקעה אחת ורק לאחר מכן לפנות לאפיקי השקעה נוספים.
  3. האם יש לכם ליווי מקצועי – הידע והניסיון של אנשי מקצוע מומחים בתחום הרכישה של נדלן בצפון תל-אביב, יכולים לעזור לכם לתכנן בצורה המתאימה את תהליך ההשקעה שלכם, וכך לאפשר לכם לקבל את כל הפתרונות הרלוונטיים לצרכים שלכם, על בסיס שנים רבות של ניסיון בתחום הנדלן.

ההמלצה שלנו למשקיעים

לאור העובדה שעלות נכסים קיימים או אפילו דירות על הנייר נעמדת במיליוני שקלים רבים, החלופה הטובה ביותר היא השקעה בטוחה בקרקע היוקרתית ביותר בישראל, הממוקמת בשדה דב. מדובר בעתודת הקרקע האחרונה בצפון תל אביב, שעתידה להפוך לפנינת המגורים של עשירי ישראל לצד רצועת החוף הבתולית של הים התיכון

אנחנו בחברת ריף נדל"ן, חברה משפחתית עם ניסיון של מעל עשור בתחום ההשקעות בנדל"ן בארץ ובעולם, מזמינים אתכם להגיע אלינו ולשאול את כל השאלות עליהן תקבלו תשובות כנות ואמיתיות. הצטרפו למאות הלקוחות הטובים והנאמנים של ריף נדל"ן, שהשקיעו במחירים חסרי תקדים בקרקעות שהשווי שלהן רק עולה ועולה, ואיתן הרווח לדורות הבאים של המשפחה. אצלנו תקבלו את כל המידע שיעזור לכם לקחת החלטות נכונות יותר, על בסיס הידע שצברנו.

תוכן עניינים

רוצים לשמוע פרטים?

חייגו עכשיו 8477* או השאירו פרטים: