שדה דב: הקרקע המבוקשת בישראל

18.08.21

עולם השקעות הנדל"ן של ישראל הולך לעבור שינוי מן הקצה אל הקצה, עם אחד מהפרויקטים המבטיחים והמעניינים ביותר שמתפתחים דווקא באזור הביקוש הגדול ביותר של ישראל. השקעה בשדה דב היא השקעה אחרת מכל מה שהכרתם עד היום. פרויקט שיושב על פיסת הנדל"ן היוקרתית במדינה, סמוך לקו החוף של צפון תל אביב המבוקשת. על כן, מי שיחקור ויעמיק, יבין שפרויקט שדה דב זה הפרויקט שההשקעה בו היא המשתלמת ביותר. הרווח העתידי של הקרקע עתיד לזנק, ובעלי הקרקע החכמים שירכשו חלקה בזמן – ירוויחו ובענק.

ארבע סיבות מדהימות להשקיע בפרויקט שדה דב תל אביב

פרויקט שדה דב בתל אביב מעורר תהודה רבה בקרב האוכלוסייה הכללית בכלל ובקרב משקיעי הנדל"ן בפרט. כל זה מ-4 סיבות עיקריות:

1.     מדובר בפרויקט במיקום האטרקטיבי ביותר בישראל, על רצועת החוף של האזור המבוקש ביותר בארץ שבצפון תל אביב. התכנית עתידה להפוך את הקרקע למרכז תוסס ויוקרתי הכולל יחידות דיור, מבני ציבור, פארקים ושטחי מסחר.

2.     כל אדם עם היגיון יודע שרצועות החוף של ישראל הולכות ומצטמצמות, וכל מי שישקיע בקרקעות סמוכות לחוף הים – עושה את השקעת חייו. ועוד ברצועת החוף של האזור הכי יוקרתי במדינה.

3.     לאחר קבלת היתר סופי שווי הקרקע יקפוץ לכ- 2.5- 3 מיליון ש"ח. מדובר על רווח של  900 אלף – 1.4 מיליון ש"ח עוד לפני שלב הבניה!

4.     שווי משוער של דירה בפרויקט יגיע לכ- 6 מיליון ש"ח, שכן מדובר באחת השכונות היוקרתיות במדינה. מדובר על רווח עצום בסופו של תהליך.

השקעה בטוחה ואמינה כל הדרך לקרקע היוקרתית בישראל שיכולה להיות שלכם!

כאשר ההשקעה היא השקעה כל כך גדולה, גם מבחינה כלכלית אבל גם מבחינת משאבי הזמן והמאמצים שלכם, אתם כמובן רוצים לחשוב על התהליך בצורה זהירה. חברת ריף נדל”ן הינה חברה משפחתית בבעלות משפחת צלליכין מ-12 הבילויים של ראשון לציון.

נכון להיום עומד בראש החברה ניר צלליכין, דור חמישי במשפחה. "לאורך השנים הפשרנו ומכרנו קרקעות ליזמים בלבד ולא לצרכן סופי", הוא מספר, "בשנים האחרונות החלטנו כעיקרון אסטרטגי להפוך את הצרכנים הסופיים ליזמים בעצמם ואנו משווקים עבורם פרויקטים אטרקטיביים, כאלו שרק חברה עם ניסיון ומוניטין של קרוב ל-140 שנה בשוק יודעת לזהות ולאתר. אנו משווקים אך ורק תוכניות שהעיריות עצמן מקדמות כיזמיות כך שמדובר על יתרון אדיר עבור הלקוחות שלנו. כמו כן אנו עובדים מול הלקוחות בשקיפות מלאה ובהתאם לתקן 22 ע"פ משרד המשפטים, המאפשר לרוכשים לקבל את כל האינפורמציה באשר למצב התכנוני והמשפטי של הקרקע כמו גם שומת מקרקעין".

"כמו כן, חשוב לציין שבכל פרויקט שאנו משווקים אנו נכנסים כחלק מבעלי הזכויות. המשמעות היא שאנו לא בורחים לשום מקום ואנו משאירים לעצמנו תמיד חלק גדול מהקרקע בבעלותנו. זה מראה עד כמה אנו מאמינים בקרקע שאנו משווקים. כמו כן, יצרנו הסכמי שיתוף לרוכשים המתווים בעצם חוקים וכללים המקובלים מראש על ידי כלל הרוכשים. העיקרון העומד מאחורי הסכמי השיתוף הוא שאין לאף רוכש יתרון על פני רוכש אחר וכאשר הקרקע תופשר לבנייה, הזכויות במקום יחולקו בין כולם שווה בשווה. דבר נוסף וחשוב מאוד נוגע להגדלת זכויות – גם במידה והזכויות על הקרקע גדלו אנו לא מנצלים זאת לטובתנו ומחלקים את יתרת הזכויות האלו בין הרוכשים".ה

תוכן עניינים

רוצים לשמוע פרטים?

חייגו עכשיו 8477* או השאירו פרטים: