ריף נדל"ן

מחפשים קרקעות להשקעה בחוף התכלת בהרצליה?

מצאתם!

חברת ריף נדל"ן מובילה בתחום שיווק קרקעות להשקעות נדל"ן מניבות כבר למעלה מעשור! אם אתם מחפשים נדל"ן מניב בחוף התכלת בהרצליה – הגעתם למקום הנכון!

ריף נדל"ן

מחפשים קרקעות להשקעה
בחוף התכלת בהרצליה?

מצאתם!

חברת ריף נדל"ן מובילה בתחום שיווק קרקעות להשקעות נדל"ן מניבות כבר למעלה מעשור!
אם אתם מחפשים נדל"ן מניב בחוף התכלת בהרצליה – הגעתם למקום הנכון!

קרקעות אחרונות בחוף התכלת בהרצליה: הזדמנות נדירה לנדל"ן מניב!

חוף התכלת בהרצליה מהווה עתודת קרקע הממוקמת בין מלון מנדרין בצפון תל אביב לבין המרינה בהרצליה. עיריית הרצליה מקדמת בימים אלו את הפרויקט וכיום הוא נמצא בשלבי תכנון מתקדמים. תוכנית המתאר של חוף התכלת בהרצליה (הר/2200/א) אושרה סופית! התוכנית כוללת כ-2200 דונם לבנייה רוויה, ומאפשרת הקמה של כ-12,500 יחידות דיור ושטחי מסחר, מלונאות ותעסוקה. במסגרת התוכנית יוקם רובע חדש בצפון מערב הרצליה, הרובע יתחיל בחוף הים ויגיע עד לקו המצוק.

רובע עירוני חדש על קו החוף:
אבן שואבת למשקיעים!

עיריית הרצליה יזמה את תוכנית חוף התכלת, במטרה להקים רובע עירוני וייחודי חדש בעיר. הרובע יכלול מתחמי מגורים, אזורי פנאי ותרבות, פארקים ציבוריים ודרכי גישה נוחות להולכי רגל ולרוכבי אופניים.

הודות למיקום המרכזי שלו, חוף התכלת הפך לאבן שואבת למשקיעים ונותרו קרקעות אחרונות להשקעה בפרויקט היוקרתי בקו החוף, שהפך לאחד מהיעדים הלוהטים של המשקיעים הישראלים.

למה כדאי להשקיע בחוף התכלת בהרצליה?

תשואה גבוהה

מכיוון שמדובר באחד מהאזורים האקסקלוסיביים בארץ, הצפי הוא שערך הקרקעות בפרויקט רק ילכו ויעלו במרוצת השנים ויניבו תשואה גבוהה.

לוקיישן מרכזי

העובדה שהרצליה ממוקמת בלוקיישן מרכזי הנחשב לאחד מהאזורים המבוקשים בארץ, מחזקת את התחזיות לגידול משמעותי בביקוש לדיור באזור, מה שיבטיח את ההשקעה שלכם לטווח הארוך.

אוכלוסייה מבוססת

הרצליה ניצבת בשנה שנייה ברציפות במקום השני בארץ במדד האיתנות הפיננסית.

קו החוף

מי מאיתנו לא היה רוצה לגור על חוף הים? נשמע חלומי נכון? פרויקט חוף התכלת מציע לכם להגשים את החלום ולרכוש קרקע!

שאלות נפוצות

הרצליה נחשבת לאחת הערים המרכזיות והאמידות במדינת ישראל, לפיכך השקעה בפרויקט יוקרתי שכזה מהווה השקעה מניבה לטווח הארוך.

הרובע עתיד לכלול 12,500 יחידות דיור, 640,000 מ"ר של מבני ציבור עירוניים ומקומיים, 120,000 מ"ר חדרי מלון, 690 דונמים פארק חופי, ו-30,000 מ"ר של שטחי מסחר.

אמרתם קרקע להשקעה בחוף התכלת בהרצליה? אמרתם ריף נדל"ן!

ריף נדל"ן הינה חברה מובילה וותיקה בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל ובישראל, עם למעלה מ-10 שנות מוניטין וניסיון בשיווק קרקעות עם פוטנציאל השבחה גבוה.

צוות החברה עובד בשיתוף פעולה עם מגוון אנשי מקצוע מומחים בתחומם כגון: עורכי דין, שמאים, כלכלנים, יועצי מימון ויועצי נדל"ן אשר מלווים את המשקיעים לאורך כל התהליך.

גם אתם רוצים ליהנות מנדל"ן מניב על חוף הים בהרצליה? פרויקט חוף התכלת הוא במיוחד בשבילכם!
התקשרו עוד היום לפרטים נוספים 8477* ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם או השאירו פרטיכם:

תפריט נגישות