מידע אודות תוכנית הר 2200 א'

תוכנית הר 2200 א' היא למעשה תוכנית של רכישת קרקעות להשקעה באזור חוף התכלת בהרצליה. במסגרת פרויקט חוף התכלת בהרצליה מתוכננים להיבנות עשרות אלפי יחידות דיור חדשות, מרכזי תעסוקה, חנויות, מרכזי מסחר, מלונות חדשים ויוקרתיים, מסעדות רבות וטיילת מרכזית באורך של חמש עשרה קילומטרים מחוף הרצליה ועד הגבול עם תל אביב.

כמו כן במסגרת פרויקט זה אמורים להיבנות מסגרות חינוכיות כמו למשל בתי ספר וגני ילדים- וזאת על מנת ליצור תשתית הולמת למתגוררים ביחידות הדיור החדשות. כמו כן, במסגרת הפרויקט ישנה תשומת לב לתשתיות נוחות וחכמות עבור תושבי האזור העתידים. זאת במטרה למגר מקרים של פקקים ועומסים בכניסה לשכונה.

בנוסף לכך, הרצליה אשר ממוקמת בצמוד לעיר תל אביב נחשבת לאחת מהערים הטובות והיוקרתיות ביותר במדינת ישראל. ישראלים רבים היו רוצים לגור בהרצליה- עיר שיש בה הכל מהכל אבל במחירים יותר נמוכים מהעיר תל אביב. בהרצליה יש מגוון רחב של מסעדות, פאבים, בתי קפה, קניונים, סופרים, גנים ציבורים, בתי ספר, פארקים, שירותי רפואה ועוד. כל אלה על מנת להקל וליצור נוחיות עבור תושבי העיר בהרצליה.

כמו כן לאור ההצלחה והרווחיות של השקעות הנדלן בישראל במהלך עשר השנים האחרונות, ישראלים רבים מחפשים אופציות משתלמות להשקעה בתחום נדלן. חשוב לציין שכדאי ומומלץ להיעזר בשירותיהם של אנשי מקצוע על מנת למצוא את העסקאות המשתלמות ביותר בפרויקט חוף התכלת אשר בהרצליה. כמו כן, תמיד טוב ומומלץ ליצור הכנסה פאסיבית בקלות וללא כל מאמץ מידי חודש בחודשו. ניתן ליצור מינוף כלכלי ושיפור באיכות החיים היומיומית אם רק יודעים לנצל הזדמנויות בתחום השקעות הנדלן כמו שצריך.

תוכניות חדשות להשקעה בפרויקט חוף התכלת בהרצליה

בחברת ריף נדלן להשקעות תוכלו למצוא מגוון רחב של קרקעות להשקעה בפרויקט חוף התכלת שבהרצליה. מחיר הקרקעות להשקעה אטרקטיבי ומשתלם ביותר למתעניינים. כמו כן, חברת ריף נדלן להשקעות מלווה את קהל לקוחותיהם מתחילת התהליך ועד סופו- מציאת ההשקעה החכמה והמשתלמת ביותר. יועציה של חברת ריף נדלן להשקעות בעלי ניסיון רב שנים בתחום השקעות הנדלן וישמחו למצוא פתרון מושלם עבור קהל לקוחותיהם.

 

ריף נדל"ן

מחפשים השקעה בארץ או בחו”ל?

חייגו עכשיו 8477* או השאירו פרטים: